Mijn naam is Rhea Flohr. De afgelopen jaren heb ik veel plezier ervaren bij het inzetten van technologie in mijn lessen.
In de 15 jaar dat ik voor de klas heb gestaan, is de wereld van technologie en onderwijs enorm ontwikkeld. Die ontwikkelingen heb ik de klas in gehaald door veel uit te proberen. Door te ‘doen’ heb ik geleerd.
Zo leerde ik dat de leerlingen meer betrokken en gemotiveerd waren om aan de slag te zijn tijdens de les. Ik bespaarde tijd door gebruik te maken van digitale toetsmomenten en kreeg hierdoor meer inzicht in de ontwikkeling van de leerlingen. Deze succeservaringen maken dat ik erg enthousiast ben over de inzet van technologie voor het leren van leerlingen.
Mijn enthousiasme deel ik graag met docenten die stappen willen zetten op het gebied van hun eigen digitale vaardigheden en de didactische inzet van ICT in de les.
Denk je dat ik je kan inspireren of zullen we samen ontdekken? Neem contact met me op zodat we een afspraak kunnen maken.
Praktijkervaring
De ervaringen die ik in de klas heb opgedaan vormen de basis voor mijn verhaal en voor mijn trainingen.
Enthousiast
Ik heb de meerwaarde van technologie in mijn werk, tijdens mijn lessen en voor het leren van leerlingen ervaren, dat maakt me enthousiast om mijn kennis te delen.
Positief kritisch
Is dat wel zo? Kan het ook anders? Kritische vragen helpen mij om scherp te blijven. Ik stel deze vragen ook graag aan anderen waardoor we samen stappen kunnen zetten.